GDPR pentru firmele din industria Turismului


Conduceți o Agenție de Turism, un Hotel, o pensiune sau un Restaurant?

Regulamentul General de Protectie a Datelor Personale (GDPR) este un nou set de reguli care reglementează confidențialitatea și securitatea datelor cu caracter personal, stabilite de către Comisia Europeană care va avea aplicabilitate direct în toate Statele Uniunii Europene.

Iată câteva din aspectele de care trebuie să țineți cont:

  • deja colectați și gestionați datele cu caracter personal ale clienților dumnevoastră, indiferent de volumul afacerii pe care o dețineți sau locația ei
  • cum stocați informațiile din actele de identitate ale clienților dumneavoastră care se cazează în unitatea hotelieră pe care o conduceți?
  • știți că trebuie să reduceți la minim colectarea datelor personale ale clienților?
  • știți cu exactitate cine are acces și când la datele personale ale clienților dumneavoastră?
  • angajații dumneavoastră au dreptul de a interacționa cu datele cu caracter personal ale clienților dumneavoastră?
  • trimiteți oferte de marketing clienților (reduceri, publicitate etc)? Aveți în vedere că nu mai puteți trimite orice și oricum clienților existenți înainte de intrarea în vigoare a GDPR
  • în ce măsură este restricționat accesul vizitatorilor la zonele în care sunt stocate datele cu caracter personal?
  • conțin materialele publicitare pe care le aveți (publicații offline, website etc) date biometrice ale foștilor clienți care nu si-au exprimat acortul pentru publicarea datelor personale?
  • ce date specifice pot fi trimise terțelor părți și în condiții anume?

 

Știați că:

  • Uniunea Europeană acordă o atenție aparte implementării GDPR în industria turismului, având în vedere volumul uriaș de date personale pus în circulație în acest domeniu (o parte din clientelă fiind cetățeni străini în vizită sau tranzit prin România)?
  • Furtul de identitate și a datelor bancare, care adesea vizează tocmai turiștii, aflați într-un oraș străin, este printre cele mai grave tipuri de infractiuni.

Având în vedere că în industria Turismului, prin natura serviciilor pe care le oferiți, interacționați cu diferite tipuri de persoane, care pot considera la un monet dat că datele lor nu au fost protejate sau că au fost gestionat în mod deficitar. Lucru care poate duce la neînțelegeri, procese, sancțiuni și alte probleme juridice pentru firma dvs. De aceea implementarea normelor GDPR au și rolul de a vă protejeaza afacerea în fața oricăror probleme legale aparute din nerespectarea normelor de protecție a datelor personale.

iC Consulting te poate scăpa de toate aceste griji.

Dacă faceți parte din structura de conducere a unei Agenții de Turism, faceți parte din staff-ul unui Hotel sau pensiuni, sau detineți un Restaurant contactați iC Consulting, care vă pune la dispoziție servicii complete de consultanță și auditul specific de care aveți nevoie pentru a vă asigura că firma din care faceți parte nu încalcă normele GDPR.

Contactează-ne cu încredere, echipa noastră de profesioniești vă stă la dispozitie.

Datorită cererii mari de asistență în domeniul implementării regulamentelor GDPR,

locurile sunt limitate,

contactează-ne acum pentru prioritate.