some image

Training-uri

De multe ori succesul unei activitati depinde de obtinerea in timp util a unei informatii. Noi venim in intampinarea agentilor economici prin organizarea de training-uri utile desfasurarii activitatii, prin informatiile pe care le transmitem.
Training-ul – proces sistematic de dobandire de noi cunostinte, abilitati si atitudini necesare indeplinirii mai eficace a atributiilor unui anumit post, prezent sau viitor.
Un training de calitate ofera cursantilor posibilitatea de a acumula cunostinte practice si teoretice pe domenii specifice intr-un timp foarte scurt, ofera cursantilor posibilitatea de a interactiona si socializa si constituie totodata un cadru in care isi pot testa, exersa si dezvolta abilitatile.

Durata

2 zile.

Grup tinta

Trainingul se adreseaza atat managerilor cat si sindicatelor, dar mai ales reprezentantilor salariatilor din organizatia unde nu sunt organizati in sindicate, cu scopul de a facilita intelegerea generala a contextului desfasurarii activitatilor de negocieri colective finalizate prin incheierea Contractului Colectiv de Munca la nivel de societate.

Obiective

Programul ofera oportunitatea unei pregatiri structurate de specialitate asupra modaltatii de negociere, incheiere si executare a contractelor colective de munca, precum si clauzele care se pot negocia la nivel de societate.Programul are menirea de a promova relatii de munca echitabile, de natura sa asigure protectia sociala a salariatilor, prevenirea sau limitarea conflictelor colective de munca, ori evitarea declansarii grevelor.

Durata

2 zile.

Bazele procedurilor de evidenta si raportare in domeniul gestiunii deseurilor

Grup tinta

Operatori economici, autoritati publice locale, alte persoane interesate.

Obiective

Formarea responsabilului de mediu in ceea ce priveste procedurile de raportare in domeniul deseurilor

Sumarul instruirii

vor fi prezentate urmatoarele probleme:

– modalitatea corecta de evidenta a gestionarii deseurilor

– intocmirea corecta a chestionarelor statistice privind gestiunea deseurilor

– intocmirea corecta a formularelor de raportare la autoritatile de mediu, pentru:

– uleiuri uzate

– deseuri reciclabile

– vehicole scoase din uz

Beneficiile participantilor:

Dobandirea abilitatilor de interpretare si aplicare corecta a prevederilor legale si a formatelor de raportare din domeniul gestionarii deseurilor, cursuri interactive si aplicative.

Durata

2 zile.

Grup tinta

Operatori economici, autoritati publice locale, alte persoane interesate.

Principii de baza

Pentru intocmirea proiectelor in domeniul protectiei mediului

Obiective

Elaborarea de proiecte viabile in domeniul protectiei mediului

Sumarul instruirii

Vor fi prezentate urmatoarele:

– Termeni de referinta in identificarea de proiecte

– Pregatirea aplicatiilor

– Schita de proiect

– Fonduri de finantare si accesarea lor

Beneficiile participantilor:

Dobandirea abilitatilor de intocmire a proiectelor din domeniul protectiei mediului, cursuri interactive si aplicative.

Cursul „Comunicare organizationala” reprezinta o incursiune in comunicarea organizationala si prezentarea elementelor sale principale: procesul comunicational, functii si bariere in comunicarea organizationala, tehnici de comunicare, comunicare interpersonala, comunicare non-verbala, rezolvarea dificultatilor de comunicare, conflictul si comunicarea asertiva. Cursul urmareste fixarea notiunilor de comunicare in interiorul companiei si imbunatatirea relatiilor interpersonale intre angajati.

Abilitatile de comunicare sunt esentiale pentru orice persoana, indiferent de domeniul in care isi desfasoara activitatea. In cadrul cursului vom descifra tainele comunicarii eficiente si vom gasi modalitatile optime de relationare cu cei din jurul nostru. Ne vom dezvolta abilitatea de a asculta si de a ne face ascultati, de a spune lucrurile in asa fel incat sa nu lasam loc ambiguitatilor si confuziilor. Pe parcursul unui curs interactiv va veti dezvolta capacitatea de a va adapta in functie de diferitele stiluri de comunicare si de a comunica eficient indiferent de contextul in care va aflati.

Relatiile publice reprezinta instrumentul necesar de gestionare a crizei, de pozitionare eficienta si promovare pe piata de profil si externa, tuturor celor care isi doresc dezvoltarea personala si a organizatiei din care fac parte. Competentele dobandite in cadrul cursului permit desfasurarea activitatii de PR cu succes atat in firme mici cat si in cadrul departamentelor de relatii publice din companii mari sau institutii publice. Cursul este bazat pe aplicatii practice si ofera participantilor posibilitatea sa elaboreze, toate instrumentele de PR de la comunicate de presa pana la organizarea de evenimente speciale sau gestionarea situatiilor de criza.

Intr-o societate in care informatia este considerata putere, suntem involuntar prada celor care isi castiga existenta manipuland. Pentru a sti sa ne aparam si sa ne pastram liberul arbitru, cursul „Patologii si terapii comunicationale” reprezinta un prim pas in cunoasterea regulilor pe care se bazeaza manipularea/influentarea, considerate a fi actiuni savarsite cu scopul de a determina un anume comportament dorit al interlocutorului (individ sau masa).

Controlul Managerial Intern – reprezinta ansamblul politicilor si procedurilor concepute si implementate de catre managementul si personalul entitatii publice, in vederea atingerii obiectivelor organizationale într-un mod economic, eficient si eficace; respectarea regulilor manageriale interne si externe; protejarea bunurilor si a informatiilor; prevenirea si depistarea fraudelor si greselilor; calitatea documentelor financiar-contabile; promovarea unei imagini organizationale favorabile in randul stakeholderi-lor precum si asigurarea unei comunicari interne si externe facile. IC Consulting va ofera, prin specialistii sai, asistenta si consultanta in implementarea Sistemului de Control Managerial Intern in conformitate cu legislatia in vigoare.

Succesul unei afaceri depinde in mare masura de abilitatile oamenilor implicati in afacerea respectiva. Relatiile firmei cu partenerii (clienti, furnizori, colaboratori, concurenti, organe ale statului) se stabilesc in anumiti termeni in functie de interesele fiecaruia. Este esential ca cei care stabilesc acesti termeni ss aibs cunostintele si abilitatile corespunzatoare pentru a obtine cele mai bune conditii pentru afacerea dumneavoastra. Cursul ajuta participantii sa isi constientizeze propriile stiluri de abordare a unei negocieri si sa exerseze tehnicile de evaluare a pozitiilor celor doua parti implicate in negociere, de consolidare a propriului caz si de adaptare la context a strategiei de negociere.

Cursul confera dobandirea cunostintelor si tehnicilor necesare pentru un management calitativ, precum si a unei experiente practice in utilizarea tehnicilor de management. Ofera cursantilor un bagaj de cunostinte teoretice care sa le permita abordarea, rezolvarea si interpretarea unor probleme specifice managementului. Totodata permite cursantilor folosirea managementului ca instrument de planificare, coordonare, realizare si control al activitatilor complexe din proiectele industriale, comerciale, sociale, culturale si politice moderne. La finalul acestui curs participantii vor fi capabili sa identifice tipul si etapele planificarii muncii astfel incat sa optimizeze procesele de luare a deciziilor, rezolvare a problemelor si gestionare a timpului.

Cursul este destinat persoanele cu atributii de conducere (nivel managerial de prima linie si de mijloc). Conflictele nu sunt bune sau rele; sunt inerente in orice grup de oameni care lucreaza impreuna. Modul de gestionare a conflictelor poate fi unul constructiv sau unul distructiv. Cursul ajuta participantii sa isi imbunatateasca intelegerea asupra cauzelor de aparitie si a modalitătilor de solutionare a conflictelor in care sunt implicati, fie direct, fie ca mediatori. Conflictul nu este egal cu problema care l-a generat. Managementul deficitar al conflictelor poate crea efecte nedorite pe termen lung, cum ar fi: scaderea productivitatii, scaderea moralului si a motivarii, generarea de conflicte in cascada si comportamente nedorite.

Incertitudinea si schimbarile aparute in mediul intern si extern al organizatiilor au determinat cresterea preocuparilor conducerii acestora cu privire la implementarea unui proces de management al riscului. Cursul ajuta la dobandirea de cunostinte si abilitati necesare dezvoltarii propriilor mecanisme de gestionare a riscurilor si realizarii misiunilor de audit intern într-un mod profesionist.

Tehnicile moderne de prezentare sunt uniform diseminate. De aceea, prezentatorilor le revine sarcina de a crea “diferente” între prezentari. Obiectivul programului nostru este de “a produce prezentatori” profesionisti, capabili sa ofere o foarte buna impresie. Interactivitatea este caracteristica principala a programului. Tot timpul disponibil este alocat exersarii si cresterii calitatii prezentarilor realizate de participanti. Beneficiind de sesiuni de curs interactive, increderea participantilor in propriile abilitati creste rapid. Cursul „Tehnici de prezentare” te invata cum poti face prezentari eficiente si memorabile, cum sa faci auditoriul sa iti soarba cuvintele si sa rezoneze cu ideile prezentate. Vei invata sa utilizezi cu succes metode si tehnici de comunicare, tehnici de gestionare a stresului si a participantilor dificili. Vei afla cum se pregateste o prezentare si tehnici de implicare a publicului.

Inscrierea se va face prin confirmare scrisa, prin cererea de inscriere transmisa la numarul de
fax: 0264.594116, e-mail: iccons@gmail.com; office@icconsulting.ro; cursuri@icconsulting.ro
sau la sediul firmei.

DORITI ALTE TRAINING-URI?

IC Consulting Cluj Napoca isi largeste portofoliul de formare profesionala furnizand pachete educationale noi, atat sub forma cursurilor de perfectionare cat si a sesiunilor de training si teambuilding.

CONTACTATI-NE!