Curs Director Hotel

hotel-director–400×400
04
apr.

Managementul eficient al unei afaceri în domeniul turismului poate duce afacerea la succes. Gestionarea patrimoniului și a resurselor financiare, coordonare eficientă a resurselor umane, dezvoltarea și implemenarea programelor de marketing și vânzări, managementul calității, implementarea unor strategii de customer service, organizarea funcțională a unității, asigurarea unor strategii de dezvoltare a unității sunt doar câteva dintre cele mai importante coordonate de care depind rezultatele unei afaceri în domeniul turismului.

Ce beneficii vei obține participând la Cursul de Director de Hotel?

  • Veți avea șansa de a conduce eficient o afacere în domeniul turismului: hotel, motel, pensiune, restaurant, agenție de turism.
  • Veți dobândi cunoștințe relevante pentru a demara propria afacere în turism
  • Veți avea oportunitatea de a avansa în carieră, urmând cursul de calificare Director de Hotel
  • Veți putea obține brevetul în turim
  • Veți avea oportunitatea să vă însușiți cunoștințe de la unii dintre cei mai apreciați trainer din domeniu
  • Obținerea diplomei de absolvire vă va asigura calitatea legală de a ocupa funcția de Director de Hotel, Cabanier sau Director de Restaurant.

 

Ce veți învăța în calitate de participant la acest curs:

  • Management general
  • Managementul calității
  • Marketing și Vânzări
  • Noțiuni privind managementul activității de cazare
  • Revenue Management
  • Managementul resurselor umane
  • Noțiuni de Customer Service și Comunicare
  • Planificare financiară
  • Gestionare food & beverage

 

În urma absolvirii cursului, veți obține Certificatul de Absolvire Director de Hotel, necesar  conducerii unei unităţi de turism (hotel, pensiune, motel, agenţie de turism, restaurant sau cabană).

În urma obținerii certificatului de absolvire veți putea aplica pentru obținerea BREVETULUI ÎN TURISM în condițiile legii. 

DUBLĂ CERTIFICARE: Urmând acest curs, veți avea posibilitatea să obțineți o dublă calificare, și anume cea privind Managementul Calității.

Competențe dobândite la finalizarea cursului:

Durată: 10 săptămâni

Curriculumul este gol

Competențe dobândite la finalizarea cursului

  • Comunicarea interpersonală
  • Comunicarea într-o limbă modernă
  • Munca în echipă
  • Dezvoltarea profesională
  • Controlul respectării reglementărilor legale specifice
  • Promovarea imaginii hotelului
  • Gestionarea resurselor materiale și financiare
  • Conducerea echipei de lucru
  • Realizarea activităților specifice de marketing
  • Soluționarea cerințelor clientului
  • Coordonarea activităților specifice compartimentului de cazare

Durată

10 săptămâni

Condiții de înscriere

Diploma de bacalaureat, experiență în turism sau management și cunoasterea limbii engleze.

Documente pentru înscriere

  • Copie CI/BI;
  • Copie certificat de naştere;
  • Copie certificat de căsătorie (dacă este cazul);
  • Copia ultimului act de studii;

Înscrieri

Prin email, la adresa iccons@gmail.com. Prin telefon, la numerele 0745 019 696, 0264 594 116

Traineri

Consilier juridic și Responsabil Protecția Datelor cu Caracter Personal

Camelia Lung este mediator, consilier juridic de două decenii și managerul general al iC Consulting Cluj-Napoca. A absolvit Facultatea de Drept a Universității ”Dimitrie Cantemir” în anul 1998 și a urmat cursuri de master în specializarea ”Drept penal” și ”Management și Afaceri”. Profesionalismul a dus-o în structura aparatului guvernamental, unde a ocupat, pe rând, funcțiile de șef de cabinet în MMFPSPV, consilier al ministrului de Interne, consilier în Cancelaria Primului-ministru. Experiența sa dobândită în sectorul de stat, dar și în cel privat, vine în sprijinul agenților economici care doresc consultanță de specialitate în domeniul Resurselor Umane, legislația muncii, protecția datelor cu caracter personal, respectiv în obținerea Formularului portabil A1.

2,200 lei