Training Custumer Care

CUSTOMER-CARE-400×400
01
apr.
  • Sunteți proprietarul sau managerul unei companii care activează în domeniul HoReCA? Este esențial să înțelegeți faptul că o gestionare corectă a relației cu clienții poate fi decisivă pentru dezvoltarea afacerii și creșterea brandului companiei.
    Fără un management corect al relației cu clienții, un hotel, o pensiune sau un restaurant rămâne o simplă clădire, indiferent de cât de modernă ar arăta sau ce dotări ar avea. Astfel, trainingul Customer Care este vital pentru întreaga echipă operațională și de management a unui afaceri din HoReCa.
  • Ești angajat “ front line”  într-o companie care activează în HoReCa? Trainingul Customer Care este un pas important pentru dezvotarea unei cariere de succes.

 

Ce obține compania care oferă un Customer Service Excxelent?

  • Clienți fideli
  • Reputația bună a brandului (on line si off line)
  • Diferențiere și avantaj față de concurență
  • Creșterea vânzărilor (implicit oportunități de creștere a profitului)

 

Ce obține angajatul front line care oferă un Customer Service Excelent?

  • Referințe pozitive de la clienți și management
  • Oportunități de avansare în cadrul companiei în care activează
  • Creșterea branding-ului profesional și dezvoltarea  rețelei personale de networking

 

Noi oportunități de dezvoltare a carierei sau a unui business personal

Competențe dobândite la finalizarea cursului:

Durată: 32 ore

Curriculumul este gol

Competențe dobândite la finalizarea cursului

  • Comunicare interpersonală
  • Munca în echipă
  • Înțelegerea și tratarea obiecțiilor primate din partea clienților
  • Tehnici de primire și oferire a feedback-ului

Durată

32 ore

Condiții de înscriere

Diplomă de bacalaureat

Înscrieri

Prin email, la adresa iccons@gmail.com. Prin telefon, la numerele 0745 019 696, 0264 594 116

Traineri

Consilier juridic și Responsabil Protecția Datelor cu Caracter Personal

Camelia Lung este mediator, consilier juridic de două decenii și managerul general al iC Consulting Cluj-Napoca. A absolvit Facultatea de Drept a Universității ”Dimitrie Cantemir” în anul 1998 și a urmat cursuri de master în specializarea ”Drept penal” și ”Management și Afaceri”. Profesionalismul a dus-o în structura aparatului guvernamental, unde a ocupat, pe rând, funcțiile de șef de cabinet în MMFPSPV, consilier al ministrului de Interne, consilier în Cancelaria Primului-ministru. Experiența sa dobândită în sectorul de stat, dar și în cel privat, vine în sprijinul agenților economici care doresc consultanță de specialitate în domeniul Resurselor Umane, legislația muncii, protecția datelor cu caracter personal, respectiv în obținerea Formularului portabil A1.

1,500 lei