- Curs Director Hotel
- 0 (Registered)

- Sunteți proprietarul sau managerul unei companii care activează în domeniul HoReCA? Este esențial să înțelegeți faptul că o gestionare corectă a relației cu clienții poate fi decisivă pentru dezvoltarea afacerii și creșterea brandului companiei.
Fără un management corect al relației cu clienții, un hotel, o pensiune sau un restaurant rămâne o simplă clădire, indiferent de cât de modernă ar arăta sau ce dotări ar avea. Astfel, trainingul Customer Care este vital pentru întreaga echipă operațională și de management a unui afaceri din HoReCa. - Ești angajat “ front line” într-o companie care activează în HoReCa? Trainingul Customer Care este un pas important pentru dezvotarea unei cariere de succes.
Ce obține compania care oferă un Customer Service Excxelent?
- Clienți fideli
- Reputația bună a brandului (on line si off line)
- Diferențiere și avantaj față de concurență
- Creșterea vânzărilor (implicit oportunități de creștere a profitului)
Ce obține angajatul front line care oferă un Customer Service Excelent?
- Referințe pozitive de la clienți și management
- Oportunități de avansare în cadrul companiei în care activează
- Creșterea branding-ului profesional și dezvoltarea rețelei personale de networking
Noi oportunități de dezvoltare a carierei sau a unui business personal
Competențe dobândite la finalizarea cursului:
Curriculumul este gol
Competențe dobândite la finalizarea cursului
- Comunicare interpersonală
- Munca în echipă
- Înțelegerea și tratarea obiecțiilor primate din partea clienților
- Tehnici de primire și oferire a feedback-ului
Durată
Condiții de înscriere
Înscrieri
Traineri

Camelia Lung este mediator, consilier juridic de două decenii și managerul general al iC Consulting Cluj-Napoca. A absolvit Facultatea de Drept a Universității ”Dimitrie Cantemir” în anul 1998 și a urmat cursuri de master în specializarea ”Drept penal” și ”Management și Afaceri”. Profesionalismul a dus-o în structura aparatului guvernamental, unde a ocupat, pe rând, funcțiile de șef de cabinet în MMFPSPV, consilier al ministrului de Interne, consilier în Cancelaria Primului-ministru. Experiența sa dobândită în sectorul de stat, dar și în cel privat, vine în sprijinul agenților economici care doresc consultanță de specialitate în domeniul Resurselor Umane, legislația muncii, protecția datelor cu caracter personal, respectiv în obținerea Formularului portabil A1.