Training DPO pentru HORECA

DPO-pentru–400×400
02
apr.
  • Aveți acces și colectați deja date cu caracter personal ale clienților dumnevoastră, indiferent de volumul afacerii pe care o dețineți sau locația ei?
  • Știți cum să stocați informațiile din actele de identitate ale clienților dumneavoastră care se cazează în unitatea hotelieră pe care o conduceți?
  • Știți că trebuie să reduceți la minim colectarea datelor personale ale clienților?
  • Știți cu exactitate cine are acces și când la datele personale ale clienților dumneavoastră?
  • Angajații dumneavoastră au dreptul de a interacționa cu datele cu caracter personal ale clienților dumneavoastră?
  • Trimiteți oferte de marketing clienților (promoții, campanii de fidelizare etc.)?
  • Știți că nu mai puteți trimite orice informație și oricum clienților existenți înainte de intrarea în vigoare a GDPR?

În aceste cazuri, e obligatoriu să implementați și să respectați Regulamentul de Protecție a Datelor cu Caracter Personal.

De ce? Vă spunem doar 2 motive:

  • Vă protejați compania de amenzi de 4% din cifra de afaceri globală sau de până la 20 milioane euro.
  • Procedurile de implementare și respectare a Regulamentului vor veni să suțină și chiar să fluidizeze activitatea de business.

 

La finalul Cursului, veți primi un SUPORT DE CURS și MODELE PRACTICE  care vă vor ajuta în realizarea unui audit la o unitate de cazare și în implementarea politicii de protecție a datelor cu caracter personal în organizație.

Cursul este susținut de traineri, specialiști cu experiență în domeniul protecției datelor cu caracter personal și este construit pe baza experienței practice extinse pe care aceștia au obținut-o cu privire la respectarea legilor privind confidențialitatea datelor, procedurile de implementare și a standardele de securitate a informațiilor legate de acestea.

Cine poate fi Responsabil cu Protecția Datelor cu Caracter Personal sau DPO (Data Protection Officer) în organizația dumneavoastră?

  • DPO poate fi un angajat sau un antreprenor.
  • Trebuie să numiți o persoană ca DPO pe baza calităților sale profesionale, în special a cunoștințelor privind legislația și practicile privind protecția datelor.
  • Persoana pe care o numiți poate îndeplini alte sarcini, dar nu trebuie să aibă vreun conflict de interese.
  • Regulamentul European privind protecția datelor cu caracter personal impune ca DPO să funcționeze independent și fără instrucțiuni din partea angajatorului.

Echipa noastră de traineri și specialiști în domeniu va pune la dispoziția participanților la curs toată experiența practică pe care o au în domeniul gestionării și protejării datelor cu caracter personal, conform noului Regulament GDPR.

Competențe dobândite la finalizarea cursului:

Durată: 32 ore

Curriculumul este gol

Competențe dobândite la finalizarea cursului

  • Informarea unității de cazare şi a persoanelor vizate cu privire la drepturile şi obligaţiile lor în baza legislaţiei privind protecţia datelor cu caracter personal.
  • Monitorizarea modalităţii în care unitatea de cazare respectă legislaţia privind protecţia datelor cu caracter personal şi standardele specifice la care organizaţia a aderat.
  • Emiterea de recomandări şi oferirea asistenţei de specialitate unității de cazare cu privire la interpretarea şi aplicarea prevederilor legislaţiei privind protecţia datelor cu caracter personal.
  • Gestionarea relaţiei cu Autoritatea Națională de Supraveghere în domeniul protecţiei datelor cu caracter personal.
  • Respectarea principiului obiectivităţii în domeniul protecţiei datelor cu caracter personal.
  • Asigurarea şi gestionarea registrului de evidenţă al prelucrării datelor cu caracter personal.
  • Gestionarea şi coordonarea resurselor umane, financiare, tehnice necesare realizării sarcinilor şi activităţilor specifice domeniului protecţiei datelor cu caracter personal.
  • Dezvoltarea profesională continuă în domeniul protecţiei datelor cu caracter personal.
  • Monitorizarea aplicării instrumentelor şi metodelor de îmbunătăţire a eficacităţii sistemului de management al securităţii informaţiei.
  • Analizarea şi evaluarea riscurilor de prelucrare a datelor cu caracter personal.

Durată

32 ore

Înscrieri

Prin email, la adresa iccons@gmail.com. Prin telefon, la numerele 0745 019 696, 0264 594 116

Condiții de înscriere

Studii superioare finalizate

Costuri

1500 Lei

Traineri

Consilier juridic și Responsabil Protecția Datelor cu Caracter Personal

Camelia Lung este mediator, consilier juridic de două decenii și managerul general al iC Consulting Cluj-Napoca. A absolvit Facultatea de Drept a Universității ”Dimitrie Cantemir” în anul 1998 și a urmat cursuri de master în specializarea ”Drept penal” și ”Management și Afaceri”. Profesionalismul a dus-o în structura aparatului guvernamental, unde a ocupat, pe rând, funcțiile de șef de cabinet în MMFPSPV, consilier al ministrului de Interne, consilier în Cancelaria Primului-ministru. Experiența sa dobândită în sectorul de stat, dar și în cel privat, vine în sprijinul agenților economici care doresc consultanță de specialitate în domeniul Resurselor Umane, legislația muncii, protecția datelor cu caracter personal, respectiv în obținerea Formularului portabil A1.

1,500 lei