Curs competenţe antreprenoriale, financiare şi juridice

Curs competenţe antreprenoriale, financiare şi juridice

Acest curs de antreprenoriat este autorizat în concordanță cu cerințele programului Start-up Nation România!

Antreprenoriatul reunește toate aspectele legate de inițierea și dezvoltarea afacerilor și presupune identificarea și valorificarea unor oportunități de afaceri. Dezvoltarea unei activități de antreprenoriat este caracteristică persoanelor cu multă inițiativă, capacitate de asumare a riscurilor, putere de convingere.
Antreprenoriatul este util și provocator când îți cunoști foarte bine afacerea și știi unde vrei să ajungi. De aceea ai nevoie de planuri foarte bine conturate și structurate, pentru a nu lua decizii care te pot întoarce din drum.

Cursul urmărește formarea culturii antreprenoriale prin:

     

      • dezvoltarea abilităților de transformare a ideilor de afaceri în acţiuni concrete,

      • furnizarea tuturor informațiilor referitoare la mediul de afaceri și oportunitățile existente,

      • elaborarea unui plan de afaceri și implementarea acestuia,

      • derularea și dezvoltarea unei afaceri de succes.

    Cursul de Antreprenoriat organizat de IC Consulting se adresează persoanelor care:

       

        • vor să inițieze o afacere;

        • au nevoie de certificare în vederea diferitelor finanțări europene sau naționale;

        • doresc înființarea unei societăți și vor să cunoască forma potrivită și implicațiile acesteia;

        • vor să-si dezvolte abilitatea de a pune în practică idei de afaceri;

        • vor să cunoască modul de organizare a activităților din cadrul firmei;

        • vor să elaboreze un plan de afaceri;

        • vor să identifice nevoile pe piața afacerilor;

        • vor să cunoască legislația specifică mediului de afaceri;

        • vor să dezvolte comunicarea cu asociații, partenerii de afaceri și angajații.

      Teme abordate:

         

          • Profilul antreprenorului

          • Legislația afacerilor

          • Planul de afaceri

          • Managementul resurselor umane

          • Comunicare şi negociere în afaceri

          • Planul de marketing

          • Gestiunea financiar contabilă

        Avantajele cursului:

        Cursul este autorizat de Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesională a Adulților iar Certificatul de absolvire obţinut în urma absolvirii este recunoscut de Ministerul Muncii și Justiției Sociale și Ministerul Educației Naționale.

        Cursul este autorizat și eligibil în concordanță cu programele de finanțare Femeia antreprenor, Start – up nation, Digitalizare IMM-uri.

        În urma absolvirii obțineți puncte/credite profesionale pentru profesiile în care acestea sunt necesare.

        Durata cursului:

        Cursul este structurat pe 2 părţi: partea teoretică şi partea practică, durata totală a cursului fiind de 40 de ore.

        Actele necesare pentru înscrierea la curs:

           

            • cartea de identitate,

            • certificatul de naștere,

            • certificatul de căsătorie (dacă este cazul)

            • diploma de bacalaureat.

          Preţ:

          Prețul promoțional al cursului este de 500 lei, în care sunt incluse examinarea și eliberarea certificatului de absolvire.

          Următorul curs începe la formarea unei noi grupe.

          Informaţii şi înscrieri:

          iccons@gmail.com , 0729-958305

          Detalii curs

          700 LEI
          Cluj-Napoca, Oradea, Baia Mare, Satu Mare, Bistrița

          Fișă de înscriere

          Vă rugăm introduceți numele și prenumele complete ca și în actul de identitate.
          Alegeți Orașul în care doriți participarea
          Ce așteptări aveți prin participarea la acest curs / training / seminar / workshop? (vă rugăm specificați în cateva cuvinte)
          Diplomele sunt emise de Ministerul Protecției Sociale și Ministerul Educației și sunt recunoscute la nivel național și internațional

          Folosim cookie-uri pentru a ne asigura că iți oferim cea mai bună experiență de utilizarea a portalului și pentru a facilita navigarea.